mooi!

woensdag 17 februari 2010

valentijn

Ik heb weer een nieuw gedicht met het thema valentijn.
hier komt hij:

Ik loop langs de straat, ik heb niets in de gaten.
Maar opeens zie ik het: je staat daar met een meisje te praten!
O nee he?! wat heb ik een pech.
Wat denkt dat meisje wel niet?
Die trut, die gemene griet.
Dat ze hem zomaar van mij af kan pakken?
Moet je haar daar zien staan, met die dure kleding, mooi lang haar, en torenhoge hakken.
Maar dapper besluit ik: ik loop er gewoon voorbij!
Maar even later bekruipt mij een naar gevoel, en dacht ik: was je maar van mij...

groetjes, Liset.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Lieverd
    Ik heb voor jou geweldige blog een award staan. Kom je hem ophalen?
    Liefs van mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedicht hoor !!!

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi liset wat heb je weer een
    mooi gedicht gemaakt knap hoor
    ga zo door xxxxxx oma en opa .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Liset,
    Wat kan jij dat toch goed, gedichten maken!!
    Ga zo door!
    Veel liefs, tante Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je award, ik zag het bij je moeder op d'r blog, dus kom nu ook even een kijkje bij jou nemen.

    Groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen