mooi!

zaterdag 27 februari 2010


hallo! ik heb weer wat nieuws.
Dit is een rap die ik zelf heb gemaakt voor de natuur.

Ik ren naar mijn kamer, ik ben het gewoon zat.
Ik ren weg van de wereld ik heb het gehad.
Iedereen die klaagt: ik doe het nooit goed.
Heb wat vertrouwen in jezelf dat geeft wat moed.


Heel de wereld is gewoon een grote zooi.
De meeste dieren zitten vast in een kooi.
De mooiste dieren, sterven uit.
Dat doen die mensen voor de buit.


De mooiste bossen, worden gekapt.
Iedere dag wel een dier dat in een klem stapt.
Dit moet gewoon stoppen, dit gaat niet langer goed.
Dus jagers: denk goed na en weet wat je doet!



Steun de natuur, help een handje mee.
Zet die tv uit en roep eens OKE!
We pakken onze spullen, we gaan ervoor.
We doen het met zijn allen, dan krijgen ze het wel door.


De ijsbeer, de neushoorn allemaal.
Stop met uitroeien dat is illegaal.
De tijger, de panda de mooiste dieren.
En die jagers die de dieren maar klieren.


Dit moet stoppen, en heel erg snel.
Want zo is er niets meer over, en dan rinkelt de bel.
Die dieren krijgen het wel heel erg krap.
Dus luister nu eens goed naar mijn boodschap:



Steun de natuur, help een handje mee.
Zet die tv eens uit en roep eens OKE!
We pakken onze spullen, we gaan ervoor.
We doen het met zijn allen, dan krijgen ze het wel door


Liset redert. voor de natuur.

4 opmerkingen:

  1. Echt een prachtige rap. En helemaal waar!
    Liefs van mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi liset nou je hebt weer een, hele mooie rap
    gemaakt hoor!! Nou ga zo verder ik vind het knap. groetjes van dirkje.xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He nichtje,
    Wat een goede rap zeg! En wat je schrijft is helemaal waar! Ga vooral zo door!
    Liefs, tante Anne

    BeantwoordenVerwijderen